Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 03:37 - Една от най-младите майки на света е българка (ВИДЕО)
Автор: wallstreet Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5406 Коментари: 12 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е от края на миналата  година,но съм го изпуснал като новина!
Ако и вие сте го изпуснали,по-долу съм поместил снимки и видео


image

image

image

image

image

image

image

image


Bulgarian school girl , 11 years-old gives birth to baby girl and became one of the worlds youngest mothers

/видеото започва на 15-тата секунда/




Тагове:   майка,


Гласувай:
8



1. анонимен - е браво...
07.02.2010 12:57
при 0.1...% от населението на планетата Земя.

имало и подобен статистически случай..с % алкохол в кръвта..и не само че не умрял българинът дори и кола карал.
и лошото е че тия статистики се четат от чужденците вкл US
Сн С

цитирай
2. belisima777 - сигурен ли си, че си бил прецизен ...
07.02.2010 14:30
сигурен ли си, че си бил прецизен като си написал БЪЛГАРКА????
цитирай
3. lado - Скоро българите ще изглеждат пр...
07.02.2010 15:26
Скоро българите ще изглеждат преимуществено така.
цитирай
4. анонимен - Ромката си е ромка ! Каква българка ??
07.02.2010 20:27
И после се чудят как да ги интегрират !
Тя недоразвита още , майка станала ?!!!
цитирай
5. wallstreet - Аз не съм си позволил да перефраз...
07.02.2010 21:00
Аз не съм си позволил да перефразирам,нито да изопчавам нещата.В чуждите медии казват българка.Тоест,прецизен съм,защото това по-горе е от западни медии.Не зная как е отразено в български медии и дали въобще е отразено

Ето самият цитат:
Bulgarian school girl , 11 years-old gives birth to baby girl and became one of the worlds youngest mothers

Тоест,вие,аз,лесно ги виждаме нещата,но за един чужденец,ситуацията има по-различен прочит....
Това е и една от причинете за поста ми.Да покажа някой аспекти от образа на България!
цитирай
6. анонимен - абе
07.02.2010 22:38
това българка ли е, бе аланкоолу
цитирай
7. анонимен - разбира се, че е българка
07.02.2010 23:16
както Обама е американец...
и държавата БГ да взема мерки...
Сн С
цитирай
8. lambo - Това си е чиста циганка. И мъжът и.
08.02.2010 13:36
И иззобщо не и вярвам че не искала повече деца. Едно било достатъчно ...

Вие вярвате ли и ?!
цитирай
9. doriana - По-бързичко да се махам от Манга...
08.02.2010 13:51
По-бързичко да се махам от Мангалия, това ми хрумна, докато гледах видеото и четях снимките...
:)
цитирай
10. dorichela - Бързам да те поправя, че не е бълг...
10.02.2010 09:00
Бързам да те поправя, че не е българка, а циганка.... Стига са мислили хората по света,че сме крадлива пасмина, която разжда на 12 и не може да чете! :)
цитирай
11. анонимен - Българка, колкото аз съм Анджелина ...
10.02.2010 13:51
Българка, колкото аз съм Анджелина Джоли! Чиста мангалка! А и ако някой й вярва, че няма да роди още 10 докато стане на 30... защо ли съм нещо скептична по въпроса? А иначе не съм я изпуснала тази новина. Напротив, страшно ме беше срам, защото тази ни посрами пред целия свят! Какво ли си мислят хората за България? Че тук е нормално за 11-12 деца да раждат? Ужас! До колкото знам, педофилията е престъпление!
цитирай
12. rpatel - Срам ме е че съм българка! Защото ...
10.02.2010 14:29
Срам ме е че съм българка! Защото като изляза извън България и ме гледат странно и даже веднъж ме попитаха, ама ти верно ли си българка, защото ние си мислехме, че в България сте мургави!!! Направо щях да потъна в земята от срам! Защото когато става дума за запазването на собствените им извратени традиции и обичаи като това да продават дъщерите си на 11-12 години, тогава са цигани, но когато става дума за помощи или за пътуване по света изведнъж всички се сещат, че са българи! Дайте да се разберем. Ако сте цигани, нека в паспортите ви пише цигани и да се знае, че сте такива, но тогава не очаквайте нищо от България, ама си живейте там в гетото както си искате! Но ако сте българи, тогава законите ще важат и за вас! А там пише, че търговията с хора е престъпление! Педофилията също! Обаче да сте българи само когато ви изнася... е, сори ама така няма да стане! Писнало ми е заради поредната джепчийка, която са хванали в Лондон, Париж или Берлин и която гордо е заявила, че е българка да се срамувам, че и аз съм такава! Писнало ми е заради ей такива като тази и подобните на нея, да ме е срам да си призная, че съм на 28 и нямам деца! Защото не съм безотговорна и искам да дам на детето си дом и образование, а не да родя 15 чавета и после да ги продам като стока! И още от много неща ми е писнало... писнало ми е да им плащам тока, водата, пътуването в транспорта и за благодарност да се прибирам с пребъркана чанта... писнало ми е да минавам покрай смръдливите гета и да ме е страх...и още от много неща ми е писнало! Ама на кой ли му пука! Не и на политиците, опредлено!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7710680
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930