Постинг
13.04.2010 17:55 -
Нови подробности повдигат още въпроси за трагедията край Смоленск
Нови версии за катастрофата на полския президентски самолет Ту-154 в събота добавят още въпроси в пъзела около злощастния инцидент, при който загинаха президентът Лех Качински и още 95 души от полския елит. Езикови проблеми между руските авиодиспечери и полските пилоти, съчетани с натиска от високопоставени пасажери, може да са допринесли за падането на самолета край Смоленск, пише британският в. "Гардиън".
Русият диспечер Павел Плуснин, последният човек, разговарял с полския екипаж, заяви, че е изпитвал трудности да разберите пилотите, които според него едва говорили руски. Те трудно произнасяли числата на руски и Плуснин не можел да разбере истинската височина, на която се намирал самолетът.
Полковникът от резерва Анатолий Муравльов също обясни пред в. "Комсомолская правда", че комуникацията между контролната кула на Смоленск и Ту-154 се е водила на лош английски и лош руски и не изключено това да е довело до недоразумение. Полски медии обаче отбелязаха, че командирът на президентският самолет Аркадиуш Протасюк е говорил много добре руски и английски и поне веднъж е кацал на "Северный" край Смоленск.
Друг поглед предлага авиационният експерт Сергей Веревкин, бивш военен и граждански пилот, който през 80-те е отговарял и за сигурността на московското летище Внуково. В своя блог Веревкин дава много технически подробности за летището в Смоленск, от които извежда хипотезата, че може и да са виновни руските диспечери, тъй като не са направлявали правилно захождащия Ту-154. Според Веревкин тъкмо в условия на гъста мъгла диспечерите са задължени да направляват кацането не спрямо собствената си преценка, а по т.нар. глисада - профил за снижение, установен за полет на въздухоплавателно средство в последния етап на подхода за кацане. Докато в конкретният случай полският самолет не успява да стигне пистата и пада на 500-1000 метра от нея, което означава, че явно не е летял по глисадата. И това, според Веревкин, би трябвало да е видял не само командирът на Ту-154, но и диспечерът на Смоленск.
Междувременно бившият полски премиер Лешек Милер посочи пред "Гардиън", че в твърдата си решимост да кацне на Смоленск Качински вероятно сам е спомогнал за катастрофата, упражнявайки натиск върху пилотите да предприемат кацане в мъглата. "Президентът толкова много искаше да присъства на мемориалната церемония в Катин. Пилотите са знаели това и са поели риска", смята Милер.
Главният прокурор на Полша Анджей Серемет съобщи, че първоначалната проверка на черните кутии не дава индикации за оказван натиск от страна на пътниците върху пилотите. След първите разговори с диспечерите разследващите са заключиили, че "нямало подходящи усповия за кацане", но самолетът се е опитал да се приземи въпреки съвета от контролната кула да не го правят. Серемет обаче добави, че експерти ще разучат фоновия шум от записите на разговорите в пилотската кабина, за да определят дали е имало "някакви внушения по адрес на пилотите". Според в. "Уолстрийт джърнъл" полското следствие се фокусира върху версията за човешка грешка.
До края на седмицата ще приключи дешифрирането на информацията в черните кутии на самолета, каза руският вицепремиер Сергей Иванов, цитиран от ИТАР-ТАСС. По думите му в момента се синхронизират данните в звуковия и параметричния канал на самозаписващите устройства и се идентифицират звуците и шумовете в пилотската кабина. Според предварителния анализ на борда на Ту-154 не е имало пожар или експлозия.
източник:дневник.бг
Нови подробности повдигат още въпроси за трагедията край Смоленск
Русият диспечер Павел Плуснин, последният човек, разговарял с полския екипаж, заяви, че е изпитвал трудности да разберите пилотите, които според него едва говорили руски. Те трудно произнасяли числата на руски и Плуснин не можел да разбере истинската височина, на която се намирал самолетът.
Полковникът от резерва Анатолий Муравльов също обясни пред в. "Комсомолская правда", че комуникацията между контролната кула на Смоленск и Ту-154 се е водила на лош английски и лош руски и не изключено това да е довело до недоразумение. Полски медии обаче отбелязаха, че командирът на президентският самолет Аркадиуш Протасюк е говорил много добре руски и английски и поне веднъж е кацал на "Северный" край Смоленск.
Друг поглед предлага авиационният експерт Сергей Веревкин, бивш военен и граждански пилот, който през 80-те е отговарял и за сигурността на московското летище Внуково. В своя блог Веревкин дава много технически подробности за летището в Смоленск, от които извежда хипотезата, че може и да са виновни руските диспечери, тъй като не са направлявали правилно захождащия Ту-154. Според Веревкин тъкмо в условия на гъста мъгла диспечерите са задължени да направляват кацането не спрямо собствената си преценка, а по т.нар. глисада - профил за снижение, установен за полет на въздухоплавателно средство в последния етап на подхода за кацане. Докато в конкретният случай полският самолет не успява да стигне пистата и пада на 500-1000 метра от нея, което означава, че явно не е летял по глисадата. И това, според Веревкин, би трябвало да е видял не само командирът на Ту-154, но и диспечерът на Смоленск.
Междувременно бившият полски премиер Лешек Милер посочи пред "Гардиън", че в твърдата си решимост да кацне на Смоленск Качински вероятно сам е спомогнал за катастрофата, упражнявайки натиск върху пилотите да предприемат кацане в мъглата. "Президентът толкова много искаше да присъства на мемориалната церемония в Катин. Пилотите са знаели това и са поели риска", смята Милер.
Главният прокурор на Полша Анджей Серемет съобщи, че първоначалната проверка на черните кутии не дава индикации за оказван натиск от страна на пътниците върху пилотите. След първите разговори с диспечерите разследващите са заключиили, че "нямало подходящи усповия за кацане", но самолетът се е опитал да се приземи въпреки съвета от контролната кула да не го правят. Серемет обаче добави, че експерти ще разучат фоновия шум от записите на разговорите в пилотската кабина, за да определят дали е имало "някакви внушения по адрес на пилотите". Според в. "Уолстрийт джърнъл" полското следствие се фокусира върху версията за човешка грешка.
До края на седмицата ще приключи дешифрирането на информацията в черните кутии на самолета, каза руският вицепремиер Сергей Иванов, цитиран от ИТАР-ТАСС. По думите му в момента се синхронизират данните в звуковия и параметричния канал на самозаписващите устройства и се идентифицират звуците и шумовете в пилотската кабина. Според предварителния анализ на борда на Ту-154 не е имало пожар или експлозия.
източник:дневник.бг
Нови подробности повдигат още въпроси за трагедията край Смоленск
Трагедията на Терминал 2
Тълпи от украински терористи прикрити ка...
Всички ние ЗАЕДНО - българи, турци, арме...
Тълпи от украински терористи прикрити ка...
Всички ние ЗАЕДНО - българи, турци, арме...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
българин
14.04.2010 09:05
14.04.2010 09:05
Ами, рисува се следната картина: съветите (пардон, "руснаците") не искат Качински да присъства и произнася реч на възпоминателната церемония в Катин, за да остане сред световното обществено мнение впечатлението, че министър-председател Путин се е извинил за Катинското клане от името на държавата - приемник на съветската, което той в същност не е направил (извинил се е само заради Сталин и обкръжанието му, а не от името на държавата - за военно престъпление, за което се полагат и компенсации за близките); затова руските служби бавят самолета с предложения да кацне (поради мъглата над Смоленск) не по-близо от Минск и така Качински да не успее за церемонията; поляците са твърдо решени Качински да произнесе речта си на церемонията, в която ясно очертава отговорността на съветската държава за това и други подобни (на други места в СССР) престъпления спрямо поляците и пилотът прави 4 опита да кацне; в хода на комуникацията с авиодиспечерите се намесва типичната съветско-руска мърлящина (не знаят английски, не подават правилни координати и пр.), която критично усложнява нещата; някой от двигателите на основно ремонтирания през декември 2009 г. в Русия самолет съветско производство почва да прекъсва (шумът е чут и публично докладван от руснак); самолетът, извън оптималната траектория за кацане и в завой (вероятно за да улучи пистата) се накланя силно на лявото си крило, закача дърветата пред пистата и пада в гората; всички загиват; Путин и Медведев едва не се разплакват по телевизията, защото в резултат на намерението им да отстранят Качински от церемонията спомагат за избиването на почти цялото полско държавно и военно ръководство; остава въпросът, дали от споменатата съветско-руска мърлящина не са се възползвали сили, по-могъщи от Путин и Медведев, за да отстранят антисъветското полско ръководство и да отмъстят за изобличаването на съветите за престъплението в Катин, което си е в същност акт на геноцид; после следва замазване - пилотът направил грешка и т.н.
цитирай
2.
анонимен -
Да бяхме помълзали, поне от приличие!
14.04.2010 11:12
14.04.2010 11:12
Ти, който се самоименуваш "българин"! Писна ми от "експерти". Кой ще рискува да направи беля в нашия информационно-технически век? Кой поляк не разбира руски? Я кажи числата от 1 до сто на руски и на полски! Аз поне това го мога. Един елитен пилот като командирът на самолета (в което не се съмнявам) със сигурност би се справил, ако не е имало бясна амбиция да стане както е решил някой. И още,ако трябва да идеш на погребение в 10 часа в Централни гробища, ще тръгнеш ли в 10 без 15? Хайда да почакаме експертите да се изкажат, преди да сипем всички възможни глупости! Между другото, летял съм десетки пъти с Аерофлот, със съветски самолети - безупречни са! Кацали сме в сняг, дъжд, мъгла. А сега, моля малко информация - кои са тези"...сили, по-могъщи от Путин и Медведев, за да отстранят антисъветското полско ръководство и да отмъстят за изобличаването на съветите за престъплението в Катин..."? Руснаците отдавна са си признали за масовите разстрели, ако за теб това е нова тема. За разлика от теб, много отдавна съм чел "Сигналъ", зная състава на българската делегация при ексхумациите, решението на съда и името на председателя му, за оправдателната присъда на д-р Марко Марков и още..
цитирайMnogo elementaren analiz,be UOTSUN!!!
Q se zamisli malko po zadulbo4eno....Aviodispe4erite ne znaeli angliiski?Xa xa xa..kolko puti si patuval sus samoleti??Govori6 za pravitelstven samolet,ne za selskostopanski...
I za6to Putin trqbva da poeme otgovornost za genozidi izvar6eni predi sto godini...Germaniq izvini li se na sveta za XItler?Amerika za Xiro6ima,Vietnam...da ne govorim za dne6nite milioni nevinni irak4ani...Za6to be bombardirana Surbiq i ubit Milo6evi4???
Razsujdavai varxu dne6nata politi4eska i ikonomi4eska obstanovka...ne rovete po stogodi6ni grobove...Istinata ne e tam!!
Putin ne e glupav da izbie to4no v tozi moment edno 4ujdo pravitelstvo,to4no po tozi profanski na4in...
Bulgarina e golemata rabota...osobeno anonimno..
Ami ako imat prust amerikanzite v tova? Zamislql li si se kolko vajni li4nosti zaginaxa imenno v samoletni katastrofi..po misteriozen na4in..?
Za6toto az se zamislix...I to4no Amerika e zainteresovana da vzrivi Evropa..Samo predi mesez evroparlamenta otxvurli iskaniqta na Amerika za pulen bankov kontrol...za prosledqvane na,,teroristite''...
istinata e nqkude na drugo nivo..nie ne mojem da znaem...no sus sigurnost ne e v grobovete na voennoplennizite otpredi 100 godini...
цитирайQ se zamisli malko po zadulbo4eno....Aviodispe4erite ne znaeli angliiski?Xa xa xa..kolko puti si patuval sus samoleti??Govori6 za pravitelstven samolet,ne za selskostopanski...
I za6to Putin trqbva da poeme otgovornost za genozidi izvar6eni predi sto godini...Germaniq izvini li se na sveta za XItler?Amerika za Xiro6ima,Vietnam...da ne govorim za dne6nite milioni nevinni irak4ani...Za6to be bombardirana Surbiq i ubit Milo6evi4???
Razsujdavai varxu dne6nata politi4eska i ikonomi4eska obstanovka...ne rovete po stogodi6ni grobove...Istinata ne e tam!!
Putin ne e glupav da izbie to4no v tozi moment edno 4ujdo pravitelstvo,to4no po tozi profanski na4in...
Bulgarina e golemata rabota...osobeno anonimno..
Ami ako imat prust amerikanzite v tova? Zamislql li si se kolko vajni li4nosti zaginaxa imenno v samoletni katastrofi..po misteriozen na4in..?
Za6toto az se zamislix...I to4no Amerika e zainteresovana da vzrivi Evropa..Samo predi mesez evroparlamenta otxvurli iskaniqta na Amerika za pulen bankov kontrol...za prosledqvane na,,teroristite''...
istinata e nqkude na drugo nivo..nie ne mojem da znaem...no sus sigurnost ne e v grobovete na voennoplennizite otpredi 100 godini...
Глобалистките бандити от САЩ и ЕС също може да са отговорни катастрофата, и да се опитат да изкарат Русия виновна .Както преди две години когато нападнаха Южна Осетия и се опитаха да изкарат Русия агресора , разбира се пропагандата не им мина и света разбра че всъщност САЩ и марионетното грузинско правителство стоят зад подлото нападение над невинни!Ако трябва да погледнем в ретроспекция англо-американските служби са специализирани в извършването на терористични актове и прехвърляне на вината после на техните врагове 9/11 ...... има лисмисъл да казвам какво направиха тогава!Качински е бил враг не само на Русия ,но и на ЕС ,като последен подписъл тоталитарният заробващ лисабонски договор и държащ на полската валута злотата!
цитирай
5.
анонимен -
един друг българин
14.04.2010 13:20
14.04.2010 13:20
"Putin ne e glupav da izbie to4no v tozi moment edno 4ujdo pravitelstvo,to4no po tozi profanski na4in..."
И защо да е профански начина? =>"Полският президент загина в катастрофа поради грешка на полските пилоти!" Нито се намесва Путин, нито се намесват пряко руски интереси в цялата история :)
Аз също не вярвам,че човешка грешка е причината за катастрофата! "Чисти начини", руснаците да са я предизвикали има. Веднага се сещам за два:
1. Пускат фалшив сигнал от гората,че там започва пистата.В мъглата никой не може да се усъмни! По подобен начин загина Рон Браун (Ron Brown),който е бил разследван за корупция и е могъл да изнесе компромати за много политици, включително и Бил Клинтън.
2. Има технологии, като Electromagnetic Pulse (EMP) Cannon, с които катастрофата може да бъде предизвикана без проблеми и всичко да изглежда като катастрофа! Удря се самолета селектромагнитен импулс, електрониката спира и самолетът пада! Линкове отдолу:
http://www.itechdiary.com/electromagnetic-pulse-emp-cannon-turn-off-the-car-electronic-systems-from-distance-200-m.html
http://www.youtube.com/watch?v=oT5EJYY_6HQ&feature=player_embedded#
http://www.youtube.com/watch?v=0odJKYTzXg8
По-интересно ми са мотивите за катастрофата. Дали са преговорите на Полша със САЩ за разполагане на американски ракетен щит в Полша или заради Катин.
Определено немците се срамуват и са много чувствителни днес на тема Хитлер и Холокост. Нещо, което не може да се каже за Русия и убийствата в Катин!
цитирайИ защо да е профански начина? =>"Полският президент загина в катастрофа поради грешка на полските пилоти!" Нито се намесва Путин, нито се намесват пряко руски интереси в цялата история :)
Аз също не вярвам,че човешка грешка е причината за катастрофата! "Чисти начини", руснаците да са я предизвикали има. Веднага се сещам за два:
1. Пускат фалшив сигнал от гората,че там започва пистата.В мъглата никой не може да се усъмни! По подобен начин загина Рон Браун (Ron Brown),който е бил разследван за корупция и е могъл да изнесе компромати за много политици, включително и Бил Клинтън.
2. Има технологии, като Electromagnetic Pulse (EMP) Cannon, с които катастрофата може да бъде предизвикана без проблеми и всичко да изглежда като катастрофа! Удря се самолета селектромагнитен импулс, електрониката спира и самолетът пада! Линкове отдолу:
http://www.itechdiary.com/electromagnetic-pulse-emp-cannon-turn-off-the-car-electronic-systems-from-distance-200-m.html
http://www.youtube.com/watch?v=oT5EJYY_6HQ&feature=player_embedded#
http://www.youtube.com/watch?v=0odJKYTzXg8
По-интересно ми са мотивите за катастрофата. Дали са преговорите на Полша със САЩ за разполагане на американски ракетен щит в Полша или заради Катин.
Определено немците се срамуват и са много чувствителни днес на тема Хитлер и Холокост. Нещо, което не може да се каже за Русия и убийствата в Катин!
Точно за примера с Рон Браун си мислех интересно, е че някой от труповете на неговия самолет имали дупки от куршуми!
Пак казвам че не само Русия е имала мотив , ЕС също биха имали полза от премахването на евроскептик като Качински.
http://www.infowars.com/polish-leader-kaczynski-often-a-source-of-tension-within-e-u/
цитирайПак казвам че не само Русия е имала мотив , ЕС също биха имали полза от премахването на евроскептик като Качински.
http://www.infowars.com/polish-leader-kaczynski-often-a-source-of-tension-within-e-u/
Otgovorut mi be6e kum komentara na purviqt anonimen...ne kum statiqta ...
Ot komentara mu qsno se razbira ,4e namekva za ,,igra''na ruskoto pravitelstvo da osueti kazaneto na samoleta:,,защото в резултат на намерението им да отстранят Качински от церемонията спомагат за избиването на почти цялото полско държавно и военно ръководство;''---tozi na4in mi se vijda profanski..
A za ,,4istite na4ini ''..i az si pomislix..no ne se znae ..4ii sa??samo mojem da gadaem i garanziq istinata nqma da izleze na bql svqt!! Kakto vinagi..
цитирайOt komentara mu qsno se razbira ,4e namekva za ,,igra''na ruskoto pravitelstvo da osueti kazaneto na samoleta:,,защото в резултат на намерението им да отстранят Качински от церемонията спомагат за избиването на почти цялото полско държавно и военно ръководство;''---tozi na4in mi se vijda profanski..
A za ,,4istite na4ini ''..i az si pomislix..no ne se znae ..4ii sa??samo mojem da gadaem i garanziq istinata nqma da izleze na bql svqt!! Kakto vinagi..
8.
анонимен -
към българин от една българка
14.04.2010 14:28
14.04.2010 14:28
То бива бива пещерен антирусизъм , ама този е надминал себе си . А версията за катастрофата е най- фантастичната измишльотина , която може да роди само такова въображение.
цитирай
9.
анонимен -
поляка затова е летял с 154-ка, щото ...
14.04.2010 15:49
14.04.2010 15:49
поляка затова е летял с 154-ка , щото за разлика от боинга има маааалко по голем шанс , да остане във въздуха след ЕМИ. прекалявате с игрите ми се струва. това, за съжаление не е ред алерт.
цитирай
10.
анонимен -
По-надменна и самоуверена нация от поляците няма
14.04.2010 16:08
14.04.2010 16:08
Подкрепям участничката, която пише за пещерното русофобство на някои ужким българи. Темата е дълга, а с телевизор и русофоб не се спори. За президента Качински със сигурност се знае, че е уволнил пилота на самолета, с който е летял за Грузия. Пилотът не се е подчинил и е бил "приземен". В последния случай, пилотът явно се е поддал и всички са заплатили с живота си. Но за умрелите по-добре нищо. А за поляците - самовлюбени пияници.
цитирай
11.
анонимен -
един друг българин
14.04.2010 16:56
14.04.2010 16:56
Интересно ми е как самолетите от гражданската авиация кацат в условия на мъгла БЕЗ ПРОБЛЕМИ, пък самолетът на полския президента не!При положение,че самолетът му е бил доста по-добре оборудван с нужната техника!Ясно -> Грешка на пилота!
Добре,но ми е интересно как самолетът на президента бива пренасочен да кацне на летище, където диспечерите не могли да се разберат с пилотите на руски, английски, полски и..не знам на още колко езика!Егати "простите" диспечери или отново грешка на пилота,че не е учил чужди езици.
Какъв ще е този пилот,дето ще тръгне да каца,без да знае къде каца,при положение че не е могъл да се разбере с кулата!Първо бил кръжал над летището и направил 3-4 захода за кацане, после пък бил се опитвал да кацне само един път!Егати пилота!!!
Най-чудно ми е как "най-лошият" полски пилот ще пилотира машината, превозваща полския президент?Защо най-лошият?Нито езици говори, нито опит има за кацане в мъгла...Пък и толкова много греши!
Хайде, стига с глупостите!Със сигурност вината за катастрофата не е на пилота!
цитирайДобре,но ми е интересно как самолетът на президента бива пренасочен да кацне на летище, където диспечерите не могли да се разберат с пилотите на руски, английски, полски и..не знам на още колко езика!Егати "простите" диспечери или отново грешка на пилота,че не е учил чужди езици.
Какъв ще е този пилот,дето ще тръгне да каца,без да знае къде каца,при положение че не е могъл да се разбере с кулата!Първо бил кръжал над летището и направил 3-4 захода за кацане, после пък бил се опитвал да кацне само един път!Егати пилота!!!
Най-чудно ми е как "най-лошият" полски пилот ще пилотира машината, превозваща полския президент?Защо най-лошият?Нито езици говори, нито опит има за кацане в мъгла...Пък и толкова много греши!
Хайде, стига с глупостите!Със сигурност вината за катастрофата не е на пилота!
1) Полския пилот има над 200 часа на този самолет, кацал е 3 дни по-рано на същото летище возейки Премиера на Полша Доналд Туск.
2) Полския пилот е говорел перфектен руски и английски.
3) Квалификацията на полския пилот е безупречна.
4) Гъста мъгла, диспечерите съветват Президентския самолет да кацне в Минск или Москва.
5) Полските пилоти решават да кацнат въпреки съвета на диспечерите от летище Северни.
6) Летище Северни е старо военно летище и няма съвременно оборудване което е стандарт при граждански летища.
7) Президента Качински не е бил поканен официално от Премиера Путин да присъства на възпоменателната церемония.
8) Президента Качински събира силова, впечатляваща делегация от видни полски интелектуалци, политици и целия команден състав на Полската армия.
9) Делегация в такъв състав Полша не е събирала досега в историята си.
10) Президента Качински има подтвърден случай на намеса в решението на пилота за приземяване на самолета на определено летище - Грузия.
11) Пилота на президентския самолет тогава отказал да кацне на летището в Грузия е загубил работата си.
12) При кацане на делегацията в Минск или Москва пътуването става безпредметно защото пропускат церемонията.
13) Самолета се разбива в 10:50, официалната церемония е трябвало да започне в 11:30.
Моята версия е че черните кутии вероятно ще покаже че пилотите са били силно повлияни, кацането на това летище е на всяка цена и е въпрос на чест за целия Полски народ тази делегация да присъства на възпоменателната церемония.
Дали целия запис от черните кутии ще бъде оповестен е политическо решение. Най-вече на Полша защото може да покаже загинали Полски лидери като виновници за тази трагедия.
цитирай2) Полския пилот е говорел перфектен руски и английски.
3) Квалификацията на полския пилот е безупречна.
4) Гъста мъгла, диспечерите съветват Президентския самолет да кацне в Минск или Москва.
5) Полските пилоти решават да кацнат въпреки съвета на диспечерите от летище Северни.
6) Летище Северни е старо военно летище и няма съвременно оборудване което е стандарт при граждански летища.
7) Президента Качински не е бил поканен официално от Премиера Путин да присъства на възпоменателната церемония.
8) Президента Качински събира силова, впечатляваща делегация от видни полски интелектуалци, политици и целия команден състав на Полската армия.
9) Делегация в такъв състав Полша не е събирала досега в историята си.
10) Президента Качински има подтвърден случай на намеса в решението на пилота за приземяване на самолета на определено летище - Грузия.
11) Пилота на президентския самолет тогава отказал да кацне на летището в Грузия е загубил работата си.
12) При кацане на делегацията в Минск или Москва пътуването става безпредметно защото пропускат церемонията.
13) Самолета се разбива в 10:50, официалната церемония е трябвало да започне в 11:30.
Моята версия е че черните кутии вероятно ще покаже че пилотите са били силно повлияни, кацането на това летище е на всяка цена и е въпрос на чест за целия Полски народ тази делегация да присъства на възпоменателната церемония.
Дали целия запис от черните кутии ще бъде оповестен е политическо решение. Най-вече на Полша защото може да покаже загинали Полски лидери като виновници за тази трагедия.
13.
анонимен -
А, дали.....
14.04.2010 18:19
14.04.2010 18:19
А, дали след време няма да излезе съвсем друга истина-- истината за дългата ръка на КГБ.Кой знае....По света руснаците не са желан партньор-- парите им миришат на комунизъм и корупция.А, Президента- лека му пръст- не бе от мълчаливите и им казваше всичко в очите!!!
цитирайанонимен написа:
А, дали след време няма да излезе съвсем друга истина-- истината за дългата ръка на КГБ.Кой знае....По света руснаците не са желан партньор-- парите им миришат на комунизъм и корупция.А, Президента- лека му пръст- не бе от мълчаливите и им казваше всичко в очите!!!
Парите не миришат. Така казват. Затова и руснаците са приети из цял свят като желани инвеститори - купуват имоти, футболни отбори, замъци, острови и т.н.
Колкото до дългата ръка на КГБ - да, една от най-дългите е. Качински, лека му пръст, определено не беше русофил.
Конспирационни теории има и за кацането на американците на луната, убийството на Кенеди, кулите в Ню Йорк, чудовището Нети в Лох Нес, извънземните, изтребването на индианците и т.н.
Всички имаме мнения по въпросите. :-)
15.
анонимен -
нищо загадачно няма
14.04.2010 19:05
14.04.2010 19:05
Така става когато се нарушават законите на авиацията написани с кръв. Дори власт имащите нямат право да ги нарушават. Сега ще ги изучавт по авиациона сигурност като пример за катастрофа причинена от натиск на държавен глава и политически нужди.
Ама и господ е събирач ...постарал се е.
цитирайАма и господ е събирач ...постарал се е.
16.
анонимен -
Да,бе!!!
14.04.2010 21:23
14.04.2010 21:23
"В своя блог Веревкин дава много технически подробности за летището в Смоленск, от които извежда хипотезата, че може и да са виновни руските диспечери, тъй като не са направлявали правилно захождащия Ту-154."
Ами,ако са им "казали" да не го направляват правилно?!!!
По този начин на поляците още един път им е показано кой командва парада!
цитирайАми,ако са им "казали" да не го направляват правилно?!!!
По този начин на поляците още един път им е показано кой командва парада!
17.
анонимен -
допълнение към firopeshev
15.04.2010 10:47
15.04.2010 10:47
На летището в Смоленск делегацията е била чакана от телевизионен екип, който е трябвало да снима и предава на живо пристигането и възпоменателната церемонията. Пилотът е познавал това летище, защото на 07.04. е бил кацнал там безпроблемно с делегация водена от полския премиер. Правителственият ТУ е имал технически проблеми при посещението на Качински в Япония, след което премиерът е бил обещал, че ще бъде закупен нов самолет, но това не е било направено. Разследването на катастрофата се извършва и от военната прокуратура на Полша, и от МАК. А части от разговорите на пилотите с диспечерите се повиха даже в интернет. Имаше статия в дясноориентирания британски Telegraph, в която се казваше "той беше убит, защото се противопоставяше на диктатурата на Евросъюза". Така че, не само у нас хората дават воля на въображението си.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 9412
Блогрол
1. The New York Times
2. bloomberg
3. reuters
4. wsj
5. cnn
6. ft
7. bbc
8. Washingtonpost
9. световни статистически данни в сегашно време
10. online graphical dictionary
11. Ideas Worth Spreading
12. charlierose
13. flightaware
14. flightview
15. Worldclock
16. Online converter
17. flurrious
18. THEOI GREEK MYTHOLOGY
19. brainz
20. stumbleupon
21. mapper.nndb
22. gladwell
23. interactive map of New York city
24. google finance
25. Public Data Explorer
26. Los Angeles Times
27. propublica
28. chicagotribune
29. indexmundi
30. c-span
2. bloomberg
3. reuters
4. wsj
5. cnn
6. ft
7. bbc
8. Washingtonpost
9. световни статистически данни в сегашно време
10. online graphical dictionary
11. Ideas Worth Spreading
12. charlierose
13. flightaware
14. flightview
15. Worldclock
16. Online converter
17. flurrious
18. THEOI GREEK MYTHOLOGY
19. brainz
20. stumbleupon
21. mapper.nndb
22. gladwell
23. interactive map of New York city
24. google finance
25. Public Data Explorer
26. Los Angeles Times
27. propublica
28. chicagotribune
29. indexmundi
30. c-span