Постинг
19.04.2010 12:46 -
IATA: Европа действа неадекватно, някой подведе авиокомпаниите за облака
Международната асоциация на авиационната индустрия (IATA) остро критикува европейската реакция на кризата с облака вулканична пепел и призова в понеделник за спешни мерки за отваряне на въздушното пространство след като вече пети ден авиокомпаниите губят по 250 милиона долара на всеки 24 часа.
Според шефа на IATA Джовани Бисиняни властите в Европа са "пропуснали възможности за безопасни полети".
"Този вулкан съсипва авиационния сектор - първо в Европа, а сега вече и по света. Размерът на икономическите щети за авиацията вече е по-голям от тези след 11 септември, когато американското небе бе затворено за три дни", допълни Бисиняни, цитиран от "Ройтерс".
"Трябва да сложим край на тази тотална забрана и да открием начин за гъвкаво отваряне на небето, стъпка по стъпка", обясни той на брифинг в Париж.
Бисиняни призова също спешно да се свика среща на Международната организация на гражданската авиация, която е една от структурите на ООН.
"Трябва да вземаме решения на базата на реална ситуация, а не на теоретични модели. Властите пропуснаха възможност да се извършват безопасни полети."
Еврокомисарят по транспорта Сиим Калас заяви в неделя, че сегашната ситуация не може да продължава така. "Не можем просто да чакаме облакът с пепел за се разнесе", добави той и изрази надежда в понеделник половината от европейското небе да бъде отворено за полети.
В същото време няколко авиокомпании извършиха без проблеми тестови полети на различни височини (холандската KLM дори пусна два товарни самолета до Азия) и повдигнаха въпроса кой и на какво основание е взел решението да затвори всичко от Дъблин до Москва. От избухването на кризата късно сряда до днес са отменени над 70 000 полета.
Брайън Флин - шефът на европейската агенция за въздушен контрол "Юроконтрол" отговори, че има ясно разписани правила на Международната организация на гражданската авиация, те се прилагат по цял свят, а конкретните инструкции се интерпретират на континентално равнище.
"Би могло да се каже, че инструкциите се интерпретират малко по-строго за Европа, отколкото за САЩ, що се отнася до отговорността на агенциите за контрол на въздушното движение и пилотите", обясни той през "Ройтерс".
източник:дневник.бг
IATA: Европа действа неадекватно, някой подведе авиокомпаниите за облака
Според шефа на IATA Джовани Бисиняни властите в Европа са "пропуснали възможности за безопасни полети".
"Този вулкан съсипва авиационния сектор - първо в Европа, а сега вече и по света. Размерът на икономическите щети за авиацията вече е по-голям от тези след 11 септември, когато американското небе бе затворено за три дни", допълни Бисиняни, цитиран от "Ройтерс".
"Трябва да сложим край на тази тотална забрана и да открием начин за гъвкаво отваряне на небето, стъпка по стъпка", обясни той на брифинг в Париж.
Бисиняни призова също спешно да се свика среща на Международната организация на гражданската авиация, която е една от структурите на ООН.
"Трябва да вземаме решения на базата на реална ситуация, а не на теоретични модели. Властите пропуснаха възможност да се извършват безопасни полети."
Еврокомисарят по транспорта Сиим Калас заяви в неделя, че сегашната ситуация не може да продължава така. "Не можем просто да чакаме облакът с пепел за се разнесе", добави той и изрази надежда в понеделник половината от европейското небе да бъде отворено за полети.
В същото време няколко авиокомпании извършиха без проблеми тестови полети на различни височини (холандската KLM дори пусна два товарни самолета до Азия) и повдигнаха въпроса кой и на какво основание е взел решението да затвори всичко от Дъблин до Москва. От избухването на кризата късно сряда до днес са отменени над 70 000 полета.
Брайън Флин - шефът на европейската агенция за въздушен контрол "Юроконтрол" отговори, че има ясно разписани правила на Международната организация на гражданската авиация, те се прилагат по цял свят, а конкретните инструкции се интерпретират на континентално равнище.
"Би могло да се каже, че инструкциите се интерпретират малко по-строго за Европа, отколкото за САЩ, що се отнася до отговорността на агенциите за контрол на въздушното движение и пилотите", обясни той през "Ройтерс".
източник:дневник.бг
IATA: Европа действа неадекватно, някой подведе авиокомпаниите за облака
"Костинброд 2"! Напечетани фал...
Тарантино по пазарджишки
Има жертви при взрива в завода за експло...
Тарантино по пазарджишки
Има жертви при взрива в завода за експло...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Мда, хората ги интересува печал...
19.04.2010 14:27
19.04.2010 14:27
Мда, хората ги интересува печалбата, а не човешкия живот!Жалкари!
цитирай
2.
анонимен -
Да прелетят първо те покрай, над и ...
19.04.2010 16:27
19.04.2010 16:27
Да прелетят първо те покрай, над и под облака и ще се кача после и аз на самолет :)
цитирай
3.
анонимен -
mind_twist
19.04.2010 17:04
19.04.2010 17:04
Така е, в Европа поне мислят за хората, докато в Америка за печалбата.
цитирай
4.
анонимен -
Неадекватно и политическо решение
19.04.2010 19:07
19.04.2010 19:07
Така когато решенията се взимат от адвокатско/икономическата страхлива "менажерия". Съвсем е прав авиобизнеса че губи търпение. В момента в Евроконтрол властта е в "Безопастността" и в нейно име се зариват всички с всевъзможни борократични документи, формуляри и инструкции, а инженерната част на въпроса е на заден план. Но катастрофи винаги стават и ще стават и въпреки всички мерки процента на катастрофите си остава един и същ.
Това което става е идентично с психозите околп гриповете, луда крава и мозъчния синдром. Само да не стане един ден като с лъжливото овчарче
цитирайТова което става е идентично с психозите околп гриповете, луда крава и мозъчния синдром. Само да не стане един ден като с лъжливото овчарче
5.
galina1 -
Мисля си, че
19.04.2010 20:01
19.04.2010 20:01
цялата тази еуфория за този облак е малко преувеличена и както казва анонимен 4 си е психоза. Черен дъжд, ала-бала. При нас изобщо не е валяло. Поздрави за поста.
цитирай
6.
анонимен -
Да си сера в устата!
19.04.2010 20:40
19.04.2010 20:40
Алчни чифути!
цитирай
7.
galina1 -
Бон апети Ан6.
20.04.2010 00:15
20.04.2010 00:15
Има едно такова предаване. }}}
цитирай
8.
анонимен -
както каза един Професор, Докато ...
20.04.2010 00:47
20.04.2010 00:47
както каза един Професор,
Докато Уважаеми Дами и Господа, решенията за научни въпроси се взимат от политици, а не от Инженери/ Учени, няма да има оправия на този свят!
Поздрави и Лек Полет :)
цитирайДокато Уважаеми Дами и Господа, решенията за научни въпроси се взимат от политици, а не от Инженери/ Учени, няма да има оправия на този свят!
Поздрави и Лек Полет :)
9.
анонимен -
наглеци
20.04.2010 11:23
20.04.2010 11:23
наглеци парата е важна
цитирай
10.
анонимен -
загуби vs. печалби
20.04.2010 12:43
20.04.2010 12:43
Това загуби ли са или печалби?
Ако са само пропуснати ползи, да си гледат работата!
Хората се пожалват малко и им минава.
Ще им мине и на авиокомпаниите.
Е, шефовете ще си карат старите ферарита от миналата година, горките.
цитирайАко са само пропуснати ползи, да си гледат работата!
Хората се пожалват малко и им минава.
Ще им мине и на авиокомпаниите.
Е, шефовете ще си карат старите ферарита от миналата година, горките.
Търсене
За този блог
Гласове: 9412
Блогрол
1. The New York Times
2. bloomberg
3. reuters
4. wsj
5. cnn
6. ft
7. bbc
8. Washingtonpost
9. световни статистически данни в сегашно време
10. online graphical dictionary
11. Ideas Worth Spreading
12. charlierose
13. flightaware
14. flightview
15. Worldclock
16. Online converter
17. flurrious
18. THEOI GREEK MYTHOLOGY
19. brainz
20. stumbleupon
21. mapper.nndb
22. gladwell
23. interactive map of New York city
24. google finance
25. Public Data Explorer
26. Los Angeles Times
27. propublica
28. chicagotribune
29. indexmundi
30. c-span
2. bloomberg
3. reuters
4. wsj
5. cnn
6. ft
7. bbc
8. Washingtonpost
9. световни статистически данни в сегашно време
10. online graphical dictionary
11. Ideas Worth Spreading
12. charlierose
13. flightaware
14. flightview
15. Worldclock
16. Online converter
17. flurrious
18. THEOI GREEK MYTHOLOGY
19. brainz
20. stumbleupon
21. mapper.nndb
22. gladwell
23. interactive map of New York city
24. google finance
25. Public Data Explorer
26. Los Angeles Times
27. propublica
28. chicagotribune
29. indexmundi
30. c-span