Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 13:45 - Стивън Хокинг: Има извънземни, но е опасно да се говори с тях
Автор: wallstreet Категория: Новини   
Прочетен: 8438 Коментари: 28 Гласове:
8



Извънземен разум почти сигурно съществува, но вместо да търси контакт с него, човечеството трябва да прави всичко възможно да го избягва.

Това заявява известният физик и математик Стивън Хокинг в сериала "Вселената", който започва на 9 май по Discovery Channel. 68-годишният учен е работил 3 години върху проекта.

Лондонският "Сънди таймс" съобщава, че този път Хокинг ще представи личните се виждания за някои от най-големите загадки на Вселената. Според него живот най-вероятно съществува и на други места, при това не само на планети, а и във вътрешността на звезди или дори носещ се в междузвездното пространство.

Логиката му е съвсем елементарна - във вселената има 100 милиарда галактики, всяка от които съдържа стотици милиони звезди. В такова огромно пространство Земята едва ли е единствената планета, на която се е развил живот.

"Според математическия ми мозък дори цифрите са достатъчни, за да приема съвсем рационално идеята за извънземни. Истинското предизвикателство е да познаем как изглеждат те."

Отговорът на Хокинг е, че повечето извънземен живот вероятно е еквивалентен на микробите или на животни с елементарно устройство - подобно на формите, господствали на Земята през по-голямата част от историята й.

В документалния сериал с анимации се показват няколко хипотетични варианта на извънземни, които - макар и спекулативни - повдигат много важен въпрос: само някои от тези форми ще са интелигентни и може да представляват заплаха.

За Хокинг контактът с това малцинство е опасен и може да има разрушителни последици за хората. Според него не е изключено някои от тях просто да унищожат ресурсите на планетата и да си заминат. "Нека просто се вгледаме в самите нас - как една интелигентна форма на живот може да се развие в нещо, което не бихме искали да срещнем. Наистина си ги представям в огромни кораби, напуснали изтощената от самите тях родна планета. Такива развити извънземни вероятно ще са се превърнали в номади, търсещи да завземат и колонизират която и да е планета."

Затова, смята Хокинг, да се търси контакт с извънземни е доста рисковано. "Ако те някога ни посетят, мисля си, че последиците може да са като тези след откриването на Америка от Христофор Колумб, което не се е развило доста добре от гледна точка на индианците."


източник:дневник.бг
Стивън Хокинг: Има извънземни, но е опасно да се говори с тях



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Положително има!
25.04.2010 16:08
Но ако са във фазата на социализма ще настъпи студена война..
цитирай
2. thomas - :-)
25.04.2010 16:55
Всъщност май трябва да се замислим дали ние не сме всъщност едни колонизатори на тази планета ;-)
цитирай
3. анонимен - Ами със сигурност има доста планети ...
25.04.2010 17:31
Ами със сигурност има доста планети без живот и пълни с богатства и залежи на ценни неща, защо да притропат точна нас да обират?
цитирай
4. анонимен - Анонимен
25.04.2010 18:44
Хокинг, Хокинг как така успя да ги преброиш че са 100 ами ако са 50 или 200 да кажем.Ами че това всеки може да го напише като труд. От къде на къде знаеш че е опасно да се говори с тях като нито си ги виждал нито си ги чувал.
цитирай
5. анонимен - Петран
25.04.2010 19:22
Има право, този Хоккинг. Да търсиш бълха, в гората е все едно да искаш да седнеш на таралеж, без гащи. И да дойдат извънземните, то не се знае какви са намеренията им. У нас надойдоха мангета, че измряха сума ти невинни славянобългари. Същото ще е и с извънземните. Като дойдат, ако са варвари, те може да не харесат местното човечество и да се стигне до война. Но едва ли, защото повечето от изобретените НЛО, са дело на хората, тук. И Виман-ци има и други, но пак са хора, с малки различия, по физиологически белези.
цитирай
6. misbis - za sajalenie
25.04.2010 19:25
за съжаление, точно това е станало- похитени сме, колонизирани сме...и то от мноого отдавна.
Има ли някой,който да каже,че живее свободно?
Няма нужда да търсим в небето НЛО, те са вече сред нас
цитирай
7. raders - ок
25.04.2010 19:27
Логично е това разсъждение. Въпреки, че би трябвало една развита цивилизация да е достатъчно хуманна, но не е задължително. И едно уточнение: Само в нашата галактика "Млечен път" има над сто милиарда звезди, а има галактики /като М 81 например/ стотици пъти по-големи. Разбира се има и много по-малки.
цитирай
8. анонимен - хм
25.04.2010 20:08
Има няколко огромни грешки в представите ни за извънземен живот. Първо - че Те са интелигентни, второ - по интелигентни от нас, три - че са билогически подобни на нас. А най-голямата грешка е че аксиоматично приемаме, че можем да намерим общ език за разбиране. Надявам се това да не коства съдбата на хомо сапиенс. Особено ако тези извънземни, независимо от интелекта си, се нуждаят от същите ресурси за съществуване като нас.
цитирай
9. thomas - @8
25.04.2010 20:13
Прав си. Ние не питаме останалите обитатели на планетата си дали са съгласни да ни служат за храна, кожа, лекарства и консумативи, защо очакваме някакви си извънземни да ни питат нещо нас? И защо очакваме изобщо да ни разпознаят като живот.
цитирай
10. анонимен - до 8 и 9
25.04.2010 20:19
Браво.Много добри попадения!

Ваня
цитирай
11. raders - Прав си. Ние не питаме останалите ...
25.04.2010 20:28
thomas написа:
Прав си. Ние не питаме останалите обитатели на планетата си дали са съгласни да ни служат за храна, кожа, лекарства и консумативи, защо очакваме някакви си извънземни да ни питат нещо нас? И защо очакваме изобщо да ни разпознаят като живот.


Като живот положително ще ни разпознаят, ако не по другото, то поне по глупостта, но за останалото - едва ли.
цитирай
12. анонимен - хм
25.04.2010 20:45
raders написа:

Като живот положително ще ни разпознаят, ако не по другото, то поне по глупостта, но за останалото - едва ли.

Не е задължително да ни разпознаят като живот. Глупостта е чисто човешко понятие, форма на поведение и е различно от незнание. Ще ни рапознаят колкото амебите щъкащи около международната космическа станция ги е еня за 'венеца на природата' - негово величество човека. Колкото енергийна раса живееща в ядрата на звезда и отвратена от застиналостта и 'мъртвата' материя на планетите. Колкото колективен ум на вид, за която интелектът не може да съществува на индивидуално ниво.
цитирай
13. анонимен - ехх
25.04.2010 21:19
"А най-голямата грешка е че аксиоматично приемаме, че можем да намерим общ език за разбиране."

езика на матаматиката всяка интелигента душичка ще го разбере, така, че глупости плещиш!
що се отнася до другото, бих се стгласил с човека в количката!
за разлика от вас той поне има мозък
изхождайки от факта, че сам се раждаш и сам умираш, същото е и с цивилизациите, така, че не виждам защо да са приятели ...
спомнете си закона на джунглата, там да не би тигъра да гледа антилопата и да и казва - сори, извинявай, че те захапах, дай да метнем една табла
цитирай
14. eccehomo - до хм
25.04.2010 21:20
това са най-добрите разсъждения които някога съм виждал. Поздравления!
цитирай
15. therainss - Разбира се, че има извънземни.
25.04.2010 21:43
Сериалът "На гости на третата планета" дори показа как живеят те сред нас :)
цитирай
16. анонимен - относно хм и thomas
25.04.2010 21:49
Страхотни разсъждения! Браво.
Само се чудя ако тези форми на живот са по-малко интелигентни от нас, как са се дотътрили дотук?! Нима човечеството ни би пропуснало да колонизира някоя планета в интерес на световните корпорации и да въдвори и там необходимата демокрация, ако имаше техническия напредък за това.
цитирай
17. thomas - @16
25.04.2010 21:57
Няма да са по-малко интелигентни от нас, нито по-малко развити. Впрочем и ние, европейците, не сме били нито по-слабо развити, нито по-малко интелигентни от онези, чиито земи сме колонизирали. Но определено не сме били добри, когато сме поизбили местните жители в процеса на колонизиране.
цитирай
18. анонимен - nkk
25.04.2010 21:58
анонимен написа:
Страхотни разсъждения! Браво.
Само се чудя ако тези форми на живот са по-малко интелигентни от нас, как са се дотътрили дотук?! Нима човечеството ни би пропуснало да колонизира някоя планета в интерес на световните корпорации и да въдвори и там необходимата демокрация, ако имаше техническия напредък за това.


mnogo dobar vupros
цитирай
19. анонимен - ufo
25.04.2010 22:04
te otdavna sa tyk pone ot 1650 god.v momenta vodqt cqlata 4ove6ka civilizacia v pogre6na posoka.hranqt se s na6ite nis6i emocii kato gi potencirat i sazdavat v dolnite 4akri.vliqqt ymstveno i psihi4eski na celi nacii i ob6testva.
цитирай
20. анонимен -
25.04.2010 22:09
анонимен написа:

езика на матаматиката всяка интелигента душичка ще го разбере, така, че глупости плещиш!


Специално за теб, ще го обясня на чистия език на математиката.
Константа - Лето Господне 1519. Конкистадор Кортес слиза на ацтекска земя. Местното население (променливи), начело с Монтесума II се събрали (операция сумиране) за да посрещнат и се слеят с боговете, които чакали толкова дълго (операция интегриране). Кортес, обаче бил учил само до диференциране, а и оръжията му били с по-голям (порядък). И така ги издифренцирал до n-та производна, че чак ги затрил/изтрил от земите им (лимес клонящо към 0).
Разбрали се отлично.
Та това е то - универсалният език на математиката.
цитирай
21. анонимен - НЛО-НСР
25.04.2010 22:32
ЩОМ ИМАТЕ ГМО ЗАЩО ДА НЕ СЪЩЕСТВУВА И НЛО .РУСНАЦИ И АМЕРИКАНЦИ СА ГО ВИЖДАЛИ НО Е ЗАСАКРАТЕНО.
цитирай
22. анонимен - НЛО
25.04.2010 22:35
АМЕРИКАНЦИТЕ ГИ Е СТРАХ И ЗАРАДИ ТОВА ИСКАТ ДА НАПРАВЯТ ОРГАНИЗАЦИЯ КОЯТО Е НОВ СВЕТОВЕН РЕД НО СА ПО-СЛАБИ ОТ НЛО ЗАЩОТО НЕЗНАЯТ НА КАКВО СА СПОСОБНИ.
цитирай
23. анонимен - do 20
25.04.2010 23:15
kefi6
цитирай
24. razkazvachka - не знам за човека в количката, ама аз не съм от тука и съм за малко
26.04.2010 00:22
когато попълваш документи из щатско, графата е Legal Alien, пък някакъв инфантилен техно-персонал със зачатъчни форми на образование създава митове да пушек се вдига - и верва, че като се качиш на самолетче, отиваш на друга планета...
И аз сънувам, че си отивам в къщи сред звездите, ама онуй число, дето се появило след като ябълката цапнала по главата Нютон, докато си сънувал кротко - не позволява... Тука поне всички сме си образовани, възпитани и не сме от тук и сме за малко, та затова си оставяме боклуците - белким мине някой извънземен, дето може да ги оползотвори... Пикник край пътя...
цитирай
25. анонимен - уточнение
26.04.2010 03:52
анонимен написа:
te otdavna sa tyk pone ot 1650 god.v momenta vodqt cqlata 4ove6ka civilizacia v pogre6na posoka.hranqt se s na6ite nis6i emocii kato gi potencirat i sazdavat v dolnite 4akri.vliqqt ymstveno i psihi4eski na celi nacii i ob6testva.

Всъщност са тук от края на 1 век.
цитирай
26. icebarbi - О, да ! Ние сме единствените разумни ...
26.04.2010 10:34
О, да ! Ние сме единствените разумни същества. Много обичаме да се ласкаем така !!!
Толкова сме разумни интелигентни и възвишени, че потъпкваме всичко, унищожаваме единствената си планета не вярваме в нищо, освен в това колко сме велики. Разбира се, че има други интелигентни същества !! Това ни е казано много ясно в доклада на библията, а също и защо не можем да ги видим или общуваме с тях. Също ни е казано, че ние сме единствените потъпкали Божият закон и избрали покварата. Да в това отношение наистина сме единствени и не поправими. . . ;((((

Щом не можем да докажем нещо, то значи не съществува????

Предпочитам да живея живота си с мисълта, че има Бог дори и в края му да разбера, че няма, отколкото да живея живота си с мисълта, че няма Бог и в края му да разбера, че има.»
Албер Камю
цитирай
27. анонимен - да, тук са
26.04.2010 10:57
тяхната игра е на ниво съзнание, манипулация, управление.. грубата грешка да отнемат правото на свободен избор и от друга страна на потърпевшите грубата грешка да се задоволяват с невежество, бягайки от отговорност над собственото си съзнание, което си е чиста предпоставка 'ние искаме да бъдем управлявани, сами не можем', което само по себе си е направен избор, така че няма криви няма прави.. случва се по определа линия на събитията на Провидението с много вероятности.

Ресурс за тях е генерираната от съзнанията пси - Лууш - енергия.. от гледната им точка въглища и бензин са си първобитни неща - 'мижи да те лъжа'.

Всяка монета в 3-то измерение си има две страни + тази зад завесата или извън играта, гореспоменатите и наблюдаващи/помагащи - отстояващите свободната воля и еволюционните процеси на съзнанието.

Целта е проста, възвръщането/осъзнаване на потенциала на божествения зародиш в индивида и разгръщането му, което си е неизбежен естествен процес и в настоящия момент се проектира с по-мащабни темпове на планетата. Вижда се и противопоставянето на опонентите към същия процес, обстановката се затяга със същите кризисни темпове в материалния план. Излиза извън контрол системата за контрол, но се прави всичко възможно да продължи старата игра.

Г-н Стивън Хокинг няма да открие топлата вода, въпрос е човекът да поеме в свои ръце 'кранчето'.

Същественото е в пристъпването към критичната маса на съзнанията, тези които си възвръщат силата. Да се надяваме и на квантов скок, затова сега везните играят като луди.

Елементарно може да определите кои поробват и се опитват да ви държат в плен. Всички институции от държавно до църковно и медийно управление акцентиращи на страх и подтисничество. Основен метод използват е като ви отвличат вниманието - ВИЕ МИСЛИТЕ ЗА ТЯХ, те ви тласкат да изпитвате определени емоции, помислете, положителни ли са тези емоции. Българското правителство, медиите + емоции или - емоции ви вкарва? ДАВАТ ЛИ ВИ СВОБОДЕН ИЗБОР? Освобедете се от такива!
цитирай
28. анонимен - NLO
26.04.2010 11:15
А всъщност слуховете за наличие на разум на планетата Земя са силно преувеличени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7697746
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031