Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2010 03:42 - Влаковете на БДЖ - масово без технически преглед и сертификат за безопасност
Автор: wallstreet Категория: Новини   
Прочетен: 3013 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  От общо 320 локомотива за около 300 няма документ, че са безопасни. При пътническите вагони от 430 само 230 имат сертификат, пише в. "Труд"

Голяма част от локомотивите и влаковете на БДЖ са с изтекъл сертификат за безопасност и не са минали на технически преглед, разкрива в. "Труд".

От общо 320 локомотива, които са в движение, за около 300 няма документ, че са безопасни. При пътническите вагони от 430 само 230 имат сертификат. От старите електрически влакове от 20 само 2 са редовни, твърдят от изданието.

Информацията е потвърдена от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС).

Проблемът съществува и при товарните вагони - от общо около 5000 вагона, едва 1300 са със сертификат за безопасност.

"И до нас стигна информация за проблема. Става дума за невероятно безобразие", е казал председателят на Асоциацията на частните жп превозвачи Владимир Дунчев пред вестника.

"Данните ви са верни, сертификатите за безопасност наистина са изтекли, е признал и шефът на Изпълнителната агенция "Железопътна администрация" Симеон Ананиев.

Според него вината е както на предишното правителство, така и сегашното, тъй като сертификатите са изтекли в средата на миналата година, а шест месеца по-рано е трябвало да се подадат документи и да започне процедурата за преглед на возилата.

Прочетете целия материал във в. "Труд".






източник:вести.бг
Влаковете на БДЖ - масово без технически преглед и сертификат за безопасност


Тагове:   българия,   новини,   масово,


Гласувай:
5



1. анонимен - Конкуренцията работи подмолно
27.04.2010 12:00
Понеже новият влак "Уикенд" се ползва от много хора,
конкуренцията от някоя автобусна фирма си е платила за публикацията!!!
цитирай
2. анонимен - И аз така мисля
27.04.2010 12:51
това мирише на платена публикация от всякъде. Повечето хора вече търсят по евтин начин за предвижване с тези цени на бензина.
цитирай
3. анонимен - на държавната софра
27.04.2010 12:52
Интересно,с какво се занимава директора на БДЖ!?Сигурно и той ври и кипи в политиката!А министъра!?И изобщо,за какво им плащат на тези хора!?
цитирай
4. ivanapan - ако е истина
27.04.2010 14:27
е тревожно. Не ми се вярва така открито да лъжат с тази публикация. А и гледам, че от Министереството на транспорта са го потвърдили или поне така пише.
цитирай
5. анонимен - да
27.04.2010 17:55
Тя държавата фалшива....к,во остава за железницата.Заплати дават ли им на хората там?Скоро не са пищяли....
цитирай
6. анонимен - Не само влаковете,
28.04.2010 07:06
същото положение е и с железния път по който се движат влаковете.Жп линиите трябва периодически да бъдат измервани с подвижна лаборатория, но тъй като няма средства измерванията се правят с ръчни инструменти от не-добре заплатени и слабо мотивирани служители, които в повечето случай не го правят. Цяло чудо е това не е довело все още до сериозни последици имайси впредвид и хроничната липса на материали. Ръководствата на железницата нехае за преките си задължения по ремонта на линийте, а гледа как да свие някой лев покрай големите проекти ( като Дунав мост и др.), като изпраща техника и работна ръка уж под наем на частните фирми които работят п(на тези обекти, а същевременно хората се водят , че подържат жп линията, и държавата плаща за куп несвършена работа
цитирай
7. анонимен - Нали знаеш какво значи
07.06.2010 10:04
БДЖ? Бъди Доволен,че си Жив ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7713811
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930