Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 23:10 - Пореден рунд: Борисов - Първанов
Автор: wallstreet Категория: Политика   
Прочетен: 3434 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Премиерът Бойко Борисов започна днес пореден рунд от словесната престрелка между него и президента Георги Първанов днес. В нея се включи и бившият министър председател Сергей Станишев.

В интервю за БНТ1 във връзка с увеличаването на ДДС, Борисов отправи обвинения към президента, че се е стигнало до сегашната ситуация, защото държавният глава е допускал нарушения по време на предишното правителство.

"Върховният главнокомандващ на въоръжените сили е допуснал в Българската армия да се направят най-големите поразии от всички министерства взети заедно дори. Министри, крадци, какви ли не проекти, абсолютно неизгодни за държавата. Военни сделки, неизгодни за държавата."

Премиерът обясни, че критикува едновременно държавния глава, синдикатите, левицата и Синята коалиция, защото 20 години са си преразпределяли властта и сега искат да обвинят ГЕРБ, че за 8 месеца са предизвикали проблемите в държавата. Според Борисов, президентът изчаква ГЕРБ да свърши мръсната работа с реформите в страната, и след година да оглави БСП или друг политически проект и да поведе опозицията срещу кабинета.

"След като иска да е премиер, след като иска нов политически проект, аз съм готов моя мандат на правителството да го върна утре - това е честното към избирателите. И той да върне неговия - отиваме на избори, както народът ни подреди. Аз не съм се женил да съм премиер, за премиерско място. Напротив, работя от 7.00 до 22.00 часа, това ми скъсява живота и нервите, няма благодарност за тази работа, не че съм я чакал, но искам да бъдат почтени с мен."

Според Борисов, бившият премиер Станишев е бил жертва на стратегия, заложена от президента.

"Първанов му е наложил тройната коалиция, не друг. Това с Доган, с царя и с всичките тези хора да управляваш, е било пагубно за Станишев. Той не е могъл да вземе нито едно решение. И аз си направих труда, гледах стенограмите от старите Министерски съвети - идеите и мисленето на Станишев са били правилни. Станишев е съзнавал, че са допускани грешки, но не е имал лостовете да ги спре. ", каза още премиерът.

Призивът на Борисов за отказ от постове и явяване на избори, президентът Георги Първанов коментира така: "На мен лично ми омръзна да водя самоцелни политически полемики по измислени въпроси, засягащи по-близкото или по-далечното минало".

"Що се отнася до идеята за избори - мисля, че трябва да е ясно на всеки, който е избран, че е избран за да си свърши работата. Рано или късно ще се срещнем някъде на избори, но сега от нас се очаква действително реална политика. А вероятно в правителството и лично премиерът изпитват притеснения от това, че не могат да се оправят проблемите на кризата. 26 % от планираните приходи са събрани. Това е реалният проблем и затова не е виновен нито президентът, нито който и да е от предишните управляващи, без да снемам капка от тяхната отговорност", каза още държавният глава.

Лидерът на БСП Сергей Станишев също коментира думите на Бойко Борисов. Той заяви, че не президентът е наложил тройната коалиция, а тя е била необходима на избирателите.

"Аз не се чувствам като жертва. Знам какво съм правил. Знам какви битки съм водил и с наши коалиционни партньори. Знам, че съм работил за страната и съм правил всичко, което мога. Смятам, че постигнах много за България и нямам основание да се притеснявам от никоя стенограма, от никой Министерски съвет", коментира още Станишев.


източник:дневник.бг
Пореден рунд: Борисов - Първанов


Тагове:   политика,


Гласувай:
1



1. анонимен - СРС-КОМБАЙНЕРО
30.04.2010 09:23
ОТ ТАТО ДО ГОЦЕ СЕ ОТБОР ЮНАЦИ-ЗАПАСНЯЦИ НА ДС.ИЗПОЛЗВАЩИ ОТ 20 ГОД.ПРОСЛЕДЯВАЩ ОПТИЧЕСКИ ЛАЗАР И РУСКАТА СИСТЕМА СВОЙ-ЧУЖД СЕГА ПО НАТОВСКИ ЗА ТОРМОЗ НА ГРАЖДАНИ НЕУДОБНИ ЗА ТИЯ КОЙТО СА ВСЕ НА ВЛАСТ.
цитирай
2. анонимен - опс, извинете...
30.04.2010 11:47
Боко е мениджър на "Цирк Балкански", не е министър-председател, за съжаление...
цитирай
3. анонимен - y-lozev-Правилни тези
30.04.2010 13:00
Като чета дсички изявления на политическите ни лидери откривам правилни тези при всички,а как така се получава ,че с правилни тези изкривиха всичко.Покрай правелните си пробутват и котерийните,а хората очакват да има развитие към по-добро.Като осъдят ,някой за справедливост ,дали ще вдигнат жизн. стандарт,дали пък биха могли да кажат на хората ,че ще върнат изкривената приватизация.Дали пак няма да ги "омотат"в поредния социален проект.Без добра икономика няма добри социални дейности-това е.
цитирай
4. анонимен - seir.bg
30.04.2010 13:16
nai be3gre6nite sa BG politici ,evala im
цитирай
5. анонимен - za svedenie
30.04.2010 13:23
za syjalenie ,do sega samo Boiko Borisov si gleda rabotata,no sa6to za syjalenie i za mnogo e i neydoben,no pak za radost,te sa po malko,makar 4e darjat finasite,no da ne zabravat 4e $ kakto lesno sa gi natrypali po ne4esten na4in taka i lesno mogat i da se izgybqt,
цитирай
6. анонимен - Bezpartien
30.04.2010 14:42
Омръзнаха ни тези лични нападки. Бойко Борисов вече има вид на човек с отклонене в психиката. Стига само прехврля вината на другите, не му остава от това да свърши някоя работа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7714464
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930