Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2010 20:17 - Борисов: Путин ме разбира по-добре, отколкото българската опозиция
Автор: wallstreet Категория: Политика   
Прочетен: 1407 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Мисля, че с г-н Путин имаме много добър диалог. Той ме разбира много по-добре, отколкото българските политици от опозицията," - такъв коментар направи пред медиите премиерът Бойко Борисов, цитиран от "Фокус". Повод за думите на министър-председателя стана информацията, че в края на миналата седмица той е разговарял по телефона с руския си колега и двамата са се разбрали във вторник в София да пристигне руска делегация за преговори в областта на енергетиката.

По днешните думи на Борисов двете страни ще обсъдят всички възможности за сътрудничество в областта на енергетиката, така че да има взаимноизгодно сътрудничество и ако има договорености, те да не е за сметка на нито една от двете страни.

"Условията ги поставяме ние в този момент. Когато се видяхме с г-н Путин (бел. ред. вероятно се има предвид срещата между двамата в Гданск през септември 2009 г.), говорихме и той ми каза, че има един работещ проект, какъвто е "Белене". Отидох и видях, че има един гьол. Той се съгласи с мен, че трябва и финансово, и икономически, и с европейски инвеститор да се преструктурира проектът. Иначе нямаме никакъв спор по "Белене", коментира Борисов.

По думите му по проекта "Южен поток" във вторник ще се уточнят някои параметри, а по "Бургас-Александропулис" се чака екологичната оценка.
В коментар за договорените до момента доставки на газ и цената, Борисов каза, че договорите са не така както трябва и "ние ще направим така, че да я снижим".

Премиерът постави петица на едногодишното управление на ГЕРБ

Премиерът Бойко Борисов постави оценка "много добър – 5"  първата година от управлението на ГЕРБ. Той се аргументира със спирането на заменките на горите, отпушването на еврофинансирането, прекратяването на отвличанията, магистралните грабежи и пладнешкия грабеж по държавните дружества. " Ако се разберем с руснаците така както аз искам, ще си пиша шест," каза премиерът. .



източник:дневник.бг
Борисов: Путин ме разбира по-добре, отколкото българската опозиция



Гласувай:
2



1. анонимен - или какато се казва---само ти ме ...
05.07.2010 11:08
или какато се казва---само ти ме разбираш и то погрешно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7714393
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930