Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 01:09 - Манията iPad (фотогалерия)
Автор: wallstreet Категория: Технологии   
Прочетен: 3473 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Има две гледни точки. Човек може да си каже "О, та това е просто един голям iPhone" или "Хей, прилича на голям iPhone... Супер!". Така продуктовият мениджър на Apple Фил Шилер представя в последния брой на списание "Тайм" iPad.

Стив Джобс е по-категоричен, той нарича боравенето с таблета "магическо". Създаденото от Apple винаги силно поляризира потребителите - то има истински обожатели и иронични противници. Данните за продажбите на iPad обаче ще са истинският тест за новия продукт.

Таблетът дебютира на американския пазар на 3 април с амбицията да повтори пазарния успех на смартфона iPhone. Прогнозата на анализатора на Piper Jaffray Джийн Мънстър е, че продажбите на iPad през първия уикенд са достигнали 700 хил. устройства, или 2 пъти повече от очакваното.

Според официална статистика на Apple само в първия ден са продадени над 300 хил. устройства. От Barclays Capital прогнозираха 400 000 общо за събота и неделя, а очакванията на анализаторите за продажбите за първата година се качиха на 5 милиона. Хиляди фенове на Apple извиха дълги опашки пред магазините на компанията в САЩ, за да са сред първите купувачи.



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



/източник на текста е дневник.бг/


Тагове:   Мания,   Фотогалерия,


Гласувай:
6



1. анонимен - Баси лудите хора са тея, да стоят и да ...
06.04.2010 03:01
Баси лудите хора са тея, да стоят и да се редят на опашки за този непотребност.Не мога да ги разбера
цитирай
2. ivanapan - Хора без работа :)
06.04.2010 13:00
Явно има много хора без по-смислено занимание от това на всяка цена да придобият поредната измислена играчка на електрониката и телекомуникациите. По принцип съм "за", те улесняват живота, но ми се струва, че за милиони са станали самоцел. При липса на по-значима цел :)
цитирай
3. анонимен - това е бъдещето
06.04.2010 17:54
и аз искам такова!:)))))
цитирай
4. анонимен - Хм!
07.04.2010 13:26
Ами... глупости.
цитирай
5. анонимен - мениджър
07.04.2010 20:08
защо да са луди хората.Много си е яка машинката даже.Аз имам Iphone 3g и съм много доволен.А сърфирането с новия IPAD ще е направо удоволствие.Дисплеят е доста голям , и може хем филми да се гледат хем документи да се четат,освен това е много по лек от лаптоп което го прави много по лесен за носене.Някой хора го вземат просто за да го имат а други за да го използват в работата си.Аз работя в сферата на Корпоративен мениджмънт и с IPAD ще ми е много по лесно и бързо да отварям и боравя с електронни документи ,вместо постоянно да отварям чантата си и да вадя големия лаптоп с който много трудно се борави когато си в ДВИЖЕНИЕ.При първа възможност ще си го купя.А КОЛКОТО ДО ТЕЗИ КОИТО МИСЛЯТ ЧЕ IPAD Е ГЛУПОСТ.АМИ ГЛУПАВИ СТЕ ВИЕ.
цитирай
6. анонимен - К
08.04.2010 02:07
анонимен написа:
защо да са луди хората.Много си е яка машинката даже.Аз имам Iphone 3g и съм много доволен.А сърфирането с новия IPAD ще е направо удоволствие.Дисплеят е доста голям , и може хем филми да се гледат хем документи да се четат,освен това е много по лек от лаптоп което го прави много по лесен за носене.Някой хора го вземат просто за да го имат а други за да го използват в работата си.Аз работя в сферата на Корпоративен мениджмънт и с IPAD ще ми е много по лесно и бързо да отварям и боравя с електронни документи ,вместо постоянно да отварям чантата си и да вадя големия лаптоп с който много трудно се борави когато си в ДВИЖЕНИЕ.При първа възможност ще си го купя.А КОЛКОТО ДО ТЕЗИ КОИТО МИСЛЯТ ЧЕ IPAD Е ГЛУПОСТ.АМИ ГЛУПАВИ СТЕ ВИЕ.

Да, след като бачкането е основната ценност в жовота ти. Точно такъв е и профилът на средния отявлен консуматор. Но само си представй : в даден момент вместо да си зает с някакво човешко общуване, водещо до малко или ГОЛЕМИ последствия за живота ти....... ще си се вторачил в купения с трепет Ипад , позволяващ спестяване на усилието по изваждането на лаптопа. Кое всъщност ще си спестиш в крайна сметка??
Ето какво "топло" посрещане е имал Ипадът :) в Чикаго например :):) http://www.metacafe.com/watch/4396084/massive_line_at_apple_store_for_ipad_release/ А как да коментираме това http://www.google.fr/search?hl=fr&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afr%3Aofficial&tbs=vid%3A1&q=ipad+crash&meta=&aq=0&aqi=g5&aql=&oq=ipad+cr&gs_rfai= :) :) :)
цитирай
7. pulsar - 5/
08.04.2010 09:42
Едно нещо наистина не ми става ясно... Ти вярваш ли си наистина???
Явно си точно толкова запознат технически със "свободата" на Ипад-а, че едва ли някога ще го имаш наживо, защото най-вероятното нещо е да искаш да го върнеш на 2-рия час и да си вземеш парите обратно. След като имаш Ифон 3Г му се наслаждавай, но не говори за нещо, до което не си се докосвал, предполагам ще останеш адски разочарован, но дано да съм просто лош пророк...
И ще се повторя... технически Ипад е много далеч от твоята представа за интернет сърфиране дори и поради простата причина, че Епъл никога няма да поддържат цялостна оптимизация на флаш... Само си задай въпроса защо ли? :-))
цитирай
8. анонимен - Не, мерси
08.04.2010 16:18
Защо не искам да ползвам iPhone /взех от един потребител, но много ми хареса как го е формулирал. Аз имам iPhone, но скоро ще го сменя, щото съм вдигнал ръце от ограничения. Само за едно няма спор - няма такъ тъч-скрийн.

"....просто не ми допадат ограниченията на Епъл.
какъв е проблема да имам повече от едно активно приложение? какъв е проблема да ползвам повече от 1-2 блутут профила? какъв е проблема да имам активно съдържание на някой от многото екрани, а не просто икони? какъв е проблема да има сторидж моуд и да мога да ползвам капацитета на телефона, който съм купил за мои лични неща, незакупени от айтюнс или аппстор? какъв е проблема да имам алтернатива на браузъра, имейл приложението и изобщо всички билт-ин приложения - какво те са съвършени и няма как някой да направи по-хубаво? защо трябва да си хаквам телефона и да ми викат, че съм престъпник и потенциална заплаха за мобилните оператори тип терорист, само защото съм поискал да заобиколя някои наложени ограничения? защо да нямам достъп до аппстор само защото не съм си купил телефона на оператор, който епъл ми е посочил? защо изобщо се крият зад тъпи фрази само, за да оправдаят манията си за контрол и тъпата си меркантилност?
е какъв е проблема?"

И както някой каза - няма flash. За да си качиш нещо правиш чудесии от храброст - синхронизираш, чакаш ако ти е повече информацията...

Въобще, ако и iPada работи на подобен принцип, аре не мерси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7714725
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930