Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2014 23:48 - Нещата, които носят радост в живота ми!
Автор: havefun Категория: Забавление   
Прочетен: 2602 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 25.11.2014 23:59


 Здравейте, мили приятели! Наскоро направих публикация " Малките неща, които ме направиха щастлива през изминалата седмица :)" (ето тук може да я прочетете havefun.blog.bg/zabavlenie/2014/11/17/malkite-neshta-koito-me-napraviha-shtastliva-prez-izminalata.1314728 ). Видях, че ви носи положителни емоции и реших да напиша друга такава подобна публикация. Според мен в живота ни е нужно да има повече позитивизъм, все пак живеем един път (не го забравяйте). Времето не се връща назад, не можем да видим бъдещето, единственото нещо, което притежаваме е настоящият момент! Както се вика живей за мига, ТУК и СЕГА,в настоящето! Трябва да гледаме от хубавата страна на живота, защото ако се ядосваме и дразним за дребни неща, това ще ни направи нещастни. А никой и нищо няма да ни върне изгубеното време в тюхкане, оплакване, сълзи, депресия и т.н. 
Както написах и в предната си публикация и пак ще го повторя, защото е хубаво да се напомня понякога: Трябва да обръщаме внимание на малките неща... понякога в тях се крие нашето щастие! Една усмивка от непознат, една подадена ръка, една добра дума "Благодаря" , "Извинявай" или "Моля", един мил комплимент може да докосне душата ви, да озари деня ви и да ви направи щастливи!
Днес реших да ви споделя нещата, които ме карат да се усмихна и ме правят щастлива. Те имат тясна връзка с въпросния предишен пост. :) 


1. Обичам да слушам музика. Всяка сутрин първата ми работа е да си пусна Youtube (в краен случай радио). Когато си харесам една песен, я слушам няколко дена на риплей. Ще постна на края на публикацията песента, която ми е взела ума тези дни. 

image


2. Колкото и forever alone дa звучи, понякога обичам да съм сама. Да остана насаме с мислите си. Да премислям нещата, да няма никого около мен, да съм с изключен viber, skype, facebook, телефон и други тем подобни комуникационни мрежи. И просто да "изчезна" в моя собствен свят, където сама съм си господарка. 
image


3.Обожавам да готвя. Никой не ме е учил да го правя, идва ми отвътре. Това за мен е едно от най-големите удоволствия на света. Когато готвя, сякаш творя, за мен това е изкуство, както за някои хора рисуването на картини, писането на текстове на песни, свиренето на музикален инструмент.
image


4. Обичам да гледам рибката си как плува. Имам домашен любимец- декоративна рибка, вид крибензис. Много успокоява. Проблемът, е че е малко странна и през деня спи,а  през нощта плува. Но явно се е метнала на мен.
image 

5. Обичам да чета. Запалила съм се по психология. Сега чета "Нека ти разкажа" на Хорхе Букай и "Wishpin" na Джеймс Соул. Книгата на Букай е много интересна, под формата на приказки. Втв всяка приказва се крие поука за живота, дава изключително полезни и ценни съвети за отношенията с хората, за учението, за любовта и за всичко общо взето. Втората книга "Уишпин" е малко по-тежка като литература и не е за всеки. Но който обича такъв тип книги, може да я прочете. Тя е по-интересна, но и по задълбочаваща от "Нека ти разкажа". Изисква повече време за размисъл и разбиране, трябва да вникнеш в нея и съсответно да я приложиш в реалния живот. 
image


6. Обичам да карам колело. Преди карах с приятели. Но от половин година насам, си карам сама. По-добре ми е така. Това ме изпълва със спокойствие.

image


7. Обичам...трудностите. ОК, това не звучи добре, но сега ще ви обясня. Каквито и трудности да се появяват, те ни изпитват на издържливост, а ние искаме, не искаме трябва да ги преодолеем. Трудностите ни учат да бъдем по силни, да вярваме повече в себе си. И всеки знае, че след всеки дъжд изгрява дъга! :)
image


8. Харесва ми снега. Обичам да гледам как трупа сняг; как е чисто и бяло и красиво. И даже обичам да се разхождам, когато има сняг и студа не ми пречи.

image

9. Обожавам животните- особено кучетата. Породите акита ину, хъски, самоед и лабрадор са ми любими. Умирам си за тях! Въпреки че нямам куче, веднъж на село видях, че една съседка има много хубав и игрив самоед. Такъв голям, пухкав и добронамерен. Почнах да си играя с него, той ми се хвърля, галя го, мачкам го. Ето, това е радост!!! Това животно ме вижда за първи път, а така ми се зарадва. Представям си, ако съм му стопанка!

image


10. Обичам да пиша разни работи- стихотворения, разкази, и постове в www.blog.bg :D





Има и още неща, които ме правят щастлива, но спирам дотук. А кои са нещата, които радват вас? :) 















Гласувай:
3


Вълнообразно


1. emi1ts - Благодаря havefun!:)
26.11.2014 09:14
Много освежаващо!Оптимизъм за целия ми ден!:)Поздравления за идеята!
Поздрави!Хубав и усмихнат ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3539719
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833