Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2010 14:12 - Покахонтас=Аватар
Автор: wallstreet Категория: Изкуство   
Прочетен: 4552 Коментари: 20 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как ви се струва?Възможно ли е или е просто съвпадение?


image


Тук по-долу можете да видите интересен клип,който не е съвразн точно с Аватар или Покохонтас,но показва някой трикове на киното.
 



Тагове:   аватар,


Гласувай:
3



1. анонимен - basi
06.01.2010 14:27
basi
цитирай
2. анонимен - Вчера беше Стругацки, днес Пока...
06.01.2010 14:30
Вчера беше Стругацки,днес Покахонтас.Камеран не си поплюва :))
цитирай
3. анонимен - Аватар=Покахонтас
06.01.2010 14:31
Още като го гледах тоя филм, някъде по средата, казах на моя приятел до мен "Жива Покахонтас!". Мисля, че Камерън е разчитал само на късата памет на зрителите :), иначе фабулата е просто идентична, само е разположена в друг "Нов Свят", подходящ за 21 век.
цитирай
4. wallstreet - Още като го гледах тоя филм, някъде ...
06.01.2010 14:36
анонимен написа:
Още като го гледах тоя филм, някъде по средата, казах на моя приятел до мен "Жива Покахонтас!". Мисля, че Камерън е разчитал само на късата памет на зрителите :), иначе фабулата е просто идентична, само е разположена в друг "Нов Свят", подходящ за 21 век.


Има си работещи формули и явно ги експлоатират без да му мислят много много.
На мен филма ми хареса все пак
цитирай
5. анонимен - ff
06.01.2010 14:39
udivitelna prilika
цитирай
6. анонимен - dddd
06.01.2010 14:43
filma ne e nishto osobeno
цитирай
7. анонимен - работещите формули
06.01.2010 14:44
wallstreet написа:
анонимен написа:
Още като го гледах тоя филм, някъде по средата, казах на моя приятел до мен "Жива Покахонтас!". Мисля, че Камерън е разчитал само на късата памет на зрителите :), иначе фабулата е просто идентична, само е разположена в друг "Нов Свят", подходящ за 21 век.


Има си работещи формули и явно ги експлоатират без да му мислят много много.
На мен филма ми хареса все пак


На многократно експлоатиране на работещи формули в произведения едно време му викаха "плагиатство" или "cribbing". Ама вече явно правилата са други :)))

Филмът има само добро техническо изпълнение и графичен дизайн, нищо друго.
цитирай
8. анонимен - Ina
06.01.2010 14:52
Не мен ми хареса филма.Имах нужда от точно такава приказка за коледа
цитирай
9. анонимен - Не мен ми хареса филма. Имах нужда от ...
06.01.2010 14:59
анонимен написа:
Не мен ми хареса филма.Имах нужда от точно такава приказка за коледа


Ei na takiva kato teb se dulji uspeha na tezi gluposti
цитирай
10. wallstreet - Още като го гледах тоя филм, някъде ...
06.01.2010 15:01
анонимен написа:
wallstreet написа:
анонимен написа:
Още като го гледах тоя филм, някъде по средата, казах на моя приятел до мен "Жива Покахонтас!". Мисля, че Камерън е разчитал само на късата памет на зрителите :), иначе фабулата е просто идентична, само е разположена в друг "Нов Свят", подходящ за 21 век.


Има си работещи формули и явно ги експлоатират без да му мислят много много.
На мен филма ми хареса все пак


На многократно експлоатиране на работещи формули в произведения едно време му викаха "плагиатство" или "cribbing". Ама вече явно правилата са други :)))

Филмът има само добро техническо изпълнение и графичен дизайн, нищо друго.


Проблемът е,че не можеш да тръгнеш да съдиш човек като Камерън :)
Каузата си е загубена още в самият зародиш на мисълта,че можеш да изкопчиш нещо от него
цитирай
11. wallstreet - допълнение
06.01.2010 15:03
И не само от него де,но от всички от неговият ранг.
цитирай
12. анонимен - Анти
06.01.2010 15:11
На мен ми хареса мацката :)))))
цитирай
13. анонимен - Всеки си има право на мнение :)
06.01.2010 15:13
Ами не знам как става това със съденето, пък и не е моя работа - да му мислят създателите на Покахонтас. Мисля, че не би било проблем за Walt Disney Company да съдят Камерън, ако решат. Не са от по-малък ранг от Камерън.

Но пък така само ще вдигнат акциите на един иначе с нищо незабележим филм :) Същата история като творенията на Дан Браун.
цитирай
14. wallstreet - Ами не знам как става това със съд...
06.01.2010 15:22
анонимен написа:
Ами не знам как става това със съденето, пък и не е моя работа - да му мислят създателите на Покахонтас. Мисля, че не би било проблем за Walt Disney Company да съдят Камерън, ако решат. Не са от по-малък ранг от Камерън.

Но пък така само ще вдигнат акциите на един иначе с нищо незабележим филм :) Същата история като творенията на Дан Браун.


Кой знае,може точно сега това да обмислят,да се съдят или да не се съдят :)
Но аз смятам,че това по-горе не е достатъчно за един такъв процес.
Ако човек му се занимава,вероятно би могъл да изнамери още много подобни примери.

Ако започнат да се съдят,то това според мен ще значи,че Дисни има нужда от пари,нищо повече.
Защото това дело е невъзможно да се спечели.
Поне това е моето мнение.Мнение на неюрист :)
цитирай
15. wallstreet - И още нещо
06.01.2010 15:23
Според мен,Стругацки има по-голяма основание.Там,в разказа му, дори планетата се нарича Пандора.
цитирай
16. анонимен - Аз
06.01.2010 15:33
Не е съвпадение,а си е самата истина!
То от това по ясно,здраве му кажи
цитирай
17. анонимен - Хехе,много готино
06.01.2010 15:53
Хехе,много готино
цитирай
18. анонимен - А ще има ли продължения? Някой да е ...
06.01.2010 15:58
А ще има ли продължения?
Някой да е чул нещо по въпроса?
цитирай
19. анонимен - Стругацки
06.01.2010 17:11
wallstreet написа:
Според мен,Стругацки има по-голяма основание.Там,в разказа му, дори планетата се нарича Пандора.


Не знам, защото не съм чела този роман на Стругацки. Което смятам скоро да поправя :)

Мисля, че Камерън е направил микс от Покахонтас (със всички там необходими реквизити, прекрасна благородна дивачка, ревнив съперник-дивак, мъдър водж-баща на дивачката и прочие клишета) и идеята на Стругацки за живот на други планети (те имат цяла серия такива романи).

На мен не ми изглежда като сполучлив микс, ама на някои сигурно им харесва.
цитирай
20. wallstreet - Според мен, Стругацки има по-го...
06.01.2010 18:12
анонимен написа:
wallstreet написа:
Според мен,Стругацки има по-голяма основание.Там,в разказа му, дори планетата се нарича Пандора.


Не знам, защото не съм чела този роман на Стругацки. Което смятам скоро да поправя :)

Мисля, че Камерън е направил микс от Покахонтас (със всички там необходими реквизити, прекрасна благородна дивачка, ревнив съперник-дивак, мъдър водж-баща на дивачката и прочие клишета) и идеята на Стругацки за живот на други планети (те имат цяла серия такива романи).

На мен не ми изглежда като сполучлив микс, ама на някои сигурно им харесва.


О,със сигурност на много им харесва.Виж му приходите само :)

Вероятно си права за микса,но ще трябва и аз самият да препрочета Стругацки,за да мога да коменитрам повече
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wallstreet
Категория: Бизнес
Прочетен: 7697944
Постинги: 1820
Коментари: 9527
Гласове: 9412
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031